Wednesday, April 4, 2012

Påskledig

Nu tar jag påskledigt. Fem härliga lediga dagar med barnen. Lite middagar, äggtoddy och påskägg. Det här har jag längtat efter. En aning påskpyntat är det hemma, nja påskris blev det i alla fall. Påskpynt står inte särskilt högt hos mig. Men min lilla tjej har en annan åsikt och självklart skulle vi ha påskris. Det blev icke godkänt på det riset av lilla A som tyckte att vita och svarta påskfjädrar var tråkigt. Hon pyntade själv med rosa och blå fjärilar och nu är vi nöjda.





Min lilla tjej, väldigt bestämd redan om hur saker och ting ska vara.Kan inte förstå vart hon fått det i från ;-)

Känner ni er lite tävlingssugna i påsk ska ni kika in till Sofie imorgon.

Glad påsk till er alla, dags att förbereda färden mot blåkulla.

1 comment:

Jes/Vita villa vila said...

Glad påsk fina du!

Kram Jes ♥