Wednesday, January 4, 2012

Kreativt kaos

I huset råder ett kreativt kaos. Känns bättre att kalla det så än vad det egentligen ser ut som, ett riktigt kaos :-) Ommöbleringen och rensning i barnens rum. Zach ska få omgjort och få ett rum som passar en lite större kille. Tapeten som han valt själv är hemklickad och på väg. Nu är det stor utrensning och sortering och lillasysters rum hänger med av bara farten.



Tapeten Z valt. Från Måleributiken







Hyllor och matta mamma har valt :-)



Taklampan redan på plats i rummet.

I helgen blir det tapetsering och måla. Till min hjälp har jag den bäste, Z såklart.

2 comments:

Grodmamman said...

Låter mycket bättre med kreativt kaos tycker jag!;)
Vår dotter vill göra om i sitt rum, men jag vill inte börja förrän vi gjort klart i förrådet. Vissa saker som hon har i sitt rum ska nämligen in dit då vi även ska göra en arbetsplats där. När vi väl är klara där inne, så blir det rensning i hennes rum också och det är ju helt underbart när det är gjort!:)
Lycka till med målningen!
Kram

Tanja said...

Oj, det blir nog jättefint!
Jag har själv funderat på en sån där världskarta, tror det blir superfint ihop med hyllorna du har valt.
String vore ju en dröm att få hem och den andra hus-hyllan var riktigt tuff den med.

Lycka till med tapetseringen!