Monday, September 5, 2011

Höst

Så var hårfärgen en nyans mörkare, tekoppen invig och premiär för vab med Alice. Jag ska verkligen försöka hitta det mysiga med hösten i år. Hösten är för mig ingen favorit årstid. Jag längtar inte alls efter stickade plagg eller tända ljus just nu. Jag är en riktig sommarmänniska och ser med sorg hur löven faller över studsmattan och plaskpoolen på vår tomt. Istället för glada studs och plask flyttar vi inomhus och planerar för inredningen i huset. Denna höst har jag tre projekt som ska ordnas. Först på listan är det sonen som ska få ett rum mer anpassat för stora killar. Sen förvaringen i hallen och sist vårt sovrum som har noll mysfaktor just nu. Inspirerad blev jag som vanligt på Formex i fredags. Lite känslan av "been here done this" då mycket är som det varit de senaste mässorna. Men alltid finner man några guldkorn. Jag fick några av mina favoroter på bild meb mobilen.



House Doctor är min stående favorit på Formex mässan. Alltid lika fin monter.





Inspirerande hos Sthlm Agency som har många av mina favorit varumärken

Mer än så blev det inte i bildväg. Nu ska jag surfa runt bland alla webshopar och se vart jag finner godbitarna jag letar efter.

No comments: