Tuesday, August 30, 2011

Kräftkalas

Här i bloggen är det tyst, har haft fullt upp med att förbereda helgen som var. Då var det allt annat än tyst i huset i alla fall. Vi bjöd in till fest och hade kräftskiva med 30 vänner, släkt och goda grannar. En hellyckad kväll, natt och även morgon. Sent eller tidigt kanske man ska säga :-) i säng. Barnfria fick vi en lååång sovmorgon dagen efter och kunde i lugn och ro städa efter alla festligheter innan barnen kom hem med ny energi från mormor och morfar som räckte till hela familjen. Lite trött är jag nog fortfarande, det tar hårt med vakna nätter :-)
På fredag är det dags att besöka Formex och inspireras till julen. Lite märklig känsla, det var inte alls länge sen vi badade,solade och åt jordgubbar.







Lite bilder från mitt vardagsrum. Nya klädslar till matsstolarna. Vardagsrumsbordet är ett nymålat blocket fynd och i soffan kuddarna jag suktat efter länge.

2 comments:

Grodmamman said...

Fint ni har det i vardagsrummet!
Kan kännas segt dagen efter, men är bara festen lyckad så är det värt det!:)
Kram

Tanja said...

Åh,jag gillade verkligen eran matplats. Lampan,bordet och framför allt stolarna var väldigt snygga! :)
Gillar självklart också kuddarna, elefanterna på blått (eller nästan turkost) blev min favorit.