Saturday, August 6, 2011

Älskling och jag mot nya äventyr



Efter två och ett halvt år med Älskling och jag har nu beslutat mig för att gå vidare mot andra äventyr i livet.

Det är med viss ångest men samtidigt glädje som jag lämnar över butiken till en ny ägare. När jag startade Älskling och jag var mina barn små och trots detta satt jag uppe hela nätterna och jobbade med butiken. Med åren och ju äldre barnen blivit har tiden inte funnits och orken till vakna nätter tryter nu när jag jobbar heltid med annat.
Det känns därför bra att nu få lämna över till Sanna.

Sanna är en ung positiv tjej med en massa härliga ideèr för företaget och det känns väldigt rätt att lämna över till henne. Jag önskar dig all lycka till och kommer självklart bli en av dina framtida stamkunder.

Vill tacka er alla för dessa år med Älskling och jag. Det har varit en lärorik och rolig resa med nätbutiken.

Erika

1 comment:

Två systrar said...

Förstår känslan...men det tar så mycket tid...Du har ju gjort ett jättejobb! Kram C & M