Sunday, July 17, 2011

Sträckläsning

Har precis lagt i från mig boken " Varför gråter inte Emma". En bok jag sträck läste med många tårar. Jag minns allt väldigt väl, medias artiklar och rapportering kring Max och Saga. Efter varje läst sida finns det bara en sak jag önskar, att denna bok var påhittad och fiktiv av en människa som bara vill skriva en bok. Men verkligheten är en annan, en sjuk och skrämmande verklighet.



All denna styrka denna fantastiska trebarnsmor bär på. Hur ska man inte kunna bli påverkad av detta.

2 comments:

Grodmamman said...

Har stått och hållt i denna bok, men har än inte läst den. Fick på tv:n häromdagen när det var en intervju med Emma och jag var tvungen att sätta mig ner och lyssna på henne. Snacka om tragedi!
Kram

how to write an essay said...

I love books too. I hope you could give me idea of good books like this.