Thursday, July 21, 2011

Avslut

Nä de här veckorna sprang på alldeles för fort. I morgon är sista semesterdagen för mig och nästa vecka är familjen hemma när jag sliter på jobbet. Hur mycket jag än gillar mitt jobb skulle jag gärna ha några veckor till. Vi har haft alldeles för sköna veckor för att man nu ska vänja sig vid vardagen igen. Lite ångest över detta drabbade mig i början av veckan. Så när katten kom hem från veterinärkliniken kastrerad och klar och var på benen packade vi därför väskorna och begav oss ut till landet för att pressa ur det sista av ledigheten. Blev som vanligt sköna dagar med bad, grill och spel. I går kväll tog jag och maken med barnen på en sen fisketur. Ingen jättelycka med fångsten men ett fint sommarminne blev det.




Utanför vår vackra ö.









Två små aborrar blev det på fisketuren. Så små att de inte syntes på bild och fick hoppa hem i havet igen till kattens stora sorg.

2 comments:

Grodmamman said...

Jag har en vecka kvar på semestern, men maken började i måndags.
Härliga sommarminnen med fiske!:)
Kram

cat said...

Vilket underbart avslut på semestern. Håll känslan kvar och ha de gott. Catarina