Sunday, June 19, 2011

Bara solen kommer igen

En regnig dag. Ganska mysigt det med. Lite filmtittande städa och slappa i soffan. Helt ok, bara solen snart kommer tillbaka.

Förra fredagen hittade vi en liten strand bakom vårt område och det blev ett dopp i kvällssolen.Fler sådana kvällar snart tack. Om sisådär fyra dagar för att vara exakt när vi börjar semestern. Det är helt ok med mig :-)









Min stora kille cyklade till och från stranden själv och var redan hemma när jag och lilla A kom hem.

4 comments:

Anonymous said...

Härligt! Precis vid den stranden har jag badat under alla mina sommarlov! Häftigt att se dina barn bada där! Kram Camilla Söderlund

Tina said...

Vi på Fabulous Living marknadsför just nu vår sida,
www.fabulousliving.se, en shoppinggalleria med olika fysiska butiker
runt om i landet, där vi säljer både kläder, inredning och
skönhetsprodukter. Vi funderar lite på hur mycket det skulle kosta
att annonsera på Din sida? Vad har du för olika alternativ? Kan man
köpa en plats att lägga sin logga på eller skriver du ett inlägg och
rekommenderar oss eller hur fungerar det? alt en tävling?
Hur många läsare har du?
Vore tacksam för svar.
Mvh

-- Tina Lee
tina@fabulousliving.se

shu84 said...

Love your blog

Två systrar said...

Hihi där har jag också badat! Det lilla hus som ligger på berget till vänser blir det va, hade min gammel mormor och gammelmorfar i massor med år så jag har metat och badat från bergsknallarna där :-)

Om du har facebook leta upp gruppen Vi som aldrig missar ett enda avsnitt av En andra chans, mitt program som börjar 11 Augusti med Anne Lundberg!Så får du se mig live ;-) Bjud gärna in alla dina vänner också. Det är ett fint program!
Nu vet jag iofs att du har facebook ;-) men bjud gärna in !! Kram C