Thursday, May 5, 2011

Nu är han här

I går kom han, vår nye familjemedlem. I går blev jag moster *lycka*
Vilka fjärilar i magen jag hade hela dagen. Kl 04 på morgonen ringde syster yster och berättade att det var på gång. Hela dagen i väntan tills han kom ut på kvällen. Många tankar och egna minnen som snurrade i huvudet under hela dagen. Kan verkligen inte fatta att det var fem år, nästan sex år som jag själv låg med nyfödd liten kille hos mig. Vad hände med alla de åren?



I min trapp. En fotovägg med kort på barnen. Påbörjade den för snart två år sedan och den växer sig större i takt med barnen och deras fina teckningar.

3 comments:

Grodmamman said...

Grattis till att ha blivit moster!:)
Fin tavelvägg du har gjort också. Vi har också en vägg i hallen där jag satt upp kort på barnen, men nu blev jag sugen på att sätta upp teckningar och annat också.
Kram

syster doris said...

Å den bästa lyckan! Grattis o mysig fredag!
kram Tina

Jenny said...

Åh va roligt,stort grattis!
Hälsa så mycket till den nyblivna mamman å se till att sniffa bebis så mycket det bara går;)