Wednesday, May 11, 2011

Leilas hem

Förra veckan kom min favorittidning i brevlådan. Family Living med ett fint reportage från Leila Lindholms villa. Jag älskar Leilas böcker och bakar mer än gärna från dem. Men i bland har det varit lite för mycket Leila hysteri överallt enligt mig. Allt hon gör kopieras till höger och vänster. Men denna gången kastar jag sten i glashus och inspireras eller kopierar Leila. Tapeten i hennes vardagsrum älskade jag. Har sett den förut men inte på detta sätt. Denna ska jag ha i mitt sovrum. Nu när Mimou tapeten istället hamnade i köket blir det denna eller kanske rent av en kopia på den med ;-) i mitt sovrum. Det kliar i tapetserar fingrarna.



Hemma hos Leila, fin tapet från cole & son. Bilder från Family Living



Bild på liknande tapet men en aning billigare.

2 comments:

Romantiska Hem said...

Vill bara önska en trevlig helg!

Jennie said...

Tack för tipset, älskar Leilas stil och har varit lite nyfiken på hur det egentligen ser ut hos henne... Ska genast ta en titt i affären och se om tidningen finns kvar!

Grattis till att bli moster, underbart!!

Ha en fortsatt mysig dag, Jennie