Tuesday, April 19, 2011

Vinnaren av påskäggen är...

...Inga-Lill. Grattis ! Jag hoppas att dina barnbarn blir glada över de små söta äggen med guldtior i :-)

Jag och Alice pyntade påskriset i helgen. Lila och rosa skulle det vara i riset när min älskling fick bestämma. Under trappen bredvid deras röda bil fick krukan med påskpyntet stå. Hur jag tänkte vette tusan. Stort påskris med ägg och fjädrar i på golvet åsså en liten busig kattunge på sex månader. Det var kanske inte den bästa kombinationen och riset blev genast plockat på fjädrar.











2 comments:

Anonymous said...

Hej!
Jag tänkte tipsa dig om att kolla in min bloggshop där jag säljer unika crystal bullet halsband, och även snart kommer att sälja andra smycken skapta för hand av främst naturprodukter.
Välkommen in!
Kram Johanna-Sofia
http://creativity.webblogg.se/

Fröken Eko said...

Grattis till vinnaren och tack för tävlingen!

/F