Sunday, April 10, 2011

Påsk tävling

Dags för en liten tävling i bloggen.

Påsken nalkas och vinsten är två små söta påskägg att hänga i riset från danska Maileg. Söta motiv med kaniner i turkost och rosa. Äggen är öppningsbara och passar perfekt att gömma en eller två små godisar i påskriset.

För att delta. Lämna en kommentar i bloggen om vad gömmer i de söta små påskäggen om de blir dina. Har du en egen blogg kan du kopiera bilden som visas och länka till tävlingen. Glöm inte skriva att du länkar i kommentaren.

Vinnaren dras måndagen 18 April.





Påskäggen kommer från min nätbutik

20 comments:

Bella said...
This comment has been removed by the author.
Lotta said...

Påskäggen till barnen är fyllda med kärlek, omtanke och löften om att jag alltid ska finnas där för dem!

Jag har länkat hit från min blogg:
http://lottaochlivet.blogspot.com/2011/04/pasktavling.html

Fröken Eko said...

Hejsan!

Jag vill gärna vara med i din påsktävling!
Har jag turen att vinna de fina påskäggen så kan jag erkänna att jag nog är så tråkig och traditionell att jag fyllt dom med choklad! Men choklad är ju så gott, så varför inte?! ;)

Har länkat i högra sidospalten på min blogg.

/F

Inga-Lill said...

Det var två väldigt söta påskägg. Jag vill gärna vara med. Om jag har turen att vinna dem så ger jag dem till äldsta barnbarnen. I dem skulle jag lägga så många guldtior som får plats.

Må så gott och Njut av våren!
I-L

famwarnil@hotmail.com

Anna said...

Min äldsta pojke sa spontant att det skulle vara var sin godisbit i, så det var rättvist. I mitt får det gärna vara ett vackert smycke, eller mörk choklad ;-)

Jag tänkte länka till din tävling i min blogg!

Kram o trevlig helg!
Anna

Spacegirl said...

Jag är gärna med :-)
Jag skulle lägga ett par handgjorda örhängen i :-)

Har tipsat i min blogg
http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2011/april/18-april-vinn-sota-agg-fran-maileg.html

Spacegirl_@spray.se

Tova said...

Jag fyller äggen med väldoftande roligheter till badet, nybadad unge är mysigt godis att sniffa på =)

Annas tipsblogg said...

Eftersom mina döttrar inte äter godis så skulle jag inte fylla dem traditionellt med det utan det skulle bli en mix av olika sminkprodukter.
Har länkat på höger sida av min blogg.
Nu hoppas vi på turen att jag vinner dessa underbara påskägg

Gratishav said...

Eftersom min dotter är bara 4 månader,skulle bli fint om det fyller några små leksaker i.
Har länkat på höger sida i min blogg.
Nu hoppas jag på turen att jag vinner dessa underbara påskägg!

Sofia said...

Jag vill jättegärna vara med och tävla om dessa söta påskägg:)
Om jag skulle ha turen att vinna så skulle jag fylla dem med något gott till mina två döttrar:)
Önskar dig en trevlig helg!Kram Sofia

Linda J said...

Hej.
Ett Påskägg skulle jag ge till min mamma och det skulle vara fyllt med kärlek och choklad. Det andra skulle jag ge till min sambo och det skulle vara fyllt med kärlek och skumharar

lolinondoda@spray.se

EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA said...

Har tipsat här

http://molnboanna.blogg.se/2011/april/paskagg-184.html

Jag skulle fylla påskäggen med pärlor då min son älskar att göra pärlhalsband.

info@annakarlsson.se

Tillsammans Hemma said...

ÅÅÅhhhhh. vad gulliga ägg och jag vill gärna vara med i din tävling.
Vi har lite äldre barn ,en av varje sort!

Skulle absolut lägga i en rim-lapp med ledtrådar till ett större ägg som var gömt någonstans.Såklart också någon liten bit att mumsa på.

Hej från Loo.

Annika said...

Jag har tipsat i min blogg:
http://annikatavlar.blogspot.com/2011/04/paskagg-18-april.html

Jag skulle fylla med choklad och ge till min underbara sambo som står ut med mig alla dagar om året.

Essay_writer said...

I wonder who will be the winner?

lovisa said...

påstäggen är fyllda med kärlek,värme,vänskap,omtanke,godis & såklart en bra påsk!
har tyvärr ingen blogg så jag länkade till 5 vänner via hotmail!

kram!

min hotmail: llovis-a@hotmail.com

sandramare said...

heej är såklart med :) jättefina påskägg ju
hehe! jag fyller inte äggen utan det gör min mamma, det är alltid godis^^
men hopps verkligen på en vinst!
dem är ju jätte söta! <3
min mail : kanelsmurf@hotmail.com

Anonymous said...

Hei. Kjempesøte egg:) Har samlet kvister i skogen i dag, for å henge egg på. Hadde passet kjempefint med flere fine egg fra maileg;) Blir de mine, kommer jeg til å fylle de med tyggiskuler. Det elsker nemlig mine 2 små jenter.
God påske!

Marie Elise
hvitlykke@gmail.com

Maria said...

Hej!
Jag är med i sista stund och jag skulle fylla de små äggen med nötter så sötsaker är tabu här!
Maria

Malin J said...

Jag gömmer en liten legofigur till sonen och en god mörk choklad till mannen, så blir båda överlyckliga!