Wednesday, March 9, 2011

Stök och sjukdomar igen

Vilka sköna dagar med sol. Helgen blev också fylld med solsken en utflykt och middag med vänner precis som jag önskade. Men sen hann vi inte mer. Mina planer på att tapetsera och fixa om i köket blev avbrutna av små sjuka barn och det tog inte lång tid innan både mamma och pappa började hosta och bli risiga. När ska detta sjukdomsträsk gå över? Nog för att solen skiner men vad jag längtar efter lite energi i kombination med detta. På våren får jag en massa idèr om vad som ska fixas och ändras här hemma. Nu kikar jag trött på mitt stökiga kök med nedriven fondvägg och ett köksbord fullt av saker som jag påbörjade att fylla med en ut rensning av köksskåp och andra skrymslen.





Så fina köksgolv. Har alltid önskat mig schackrutigt golv i kök eller badrum, men där håller inte maken med mig alls. Jag har försökt några gånger men ger upp :-)

Nya köksstolar är något som bör införskaffas sen när jag fått ordning i köket. Vill ju gärna ha två Tolix, vita eller svarta tror jag. Får se vad det blir.

Bilder från Alvhem mäkleri

1 comment:

Bonnie said...

Tack för en härlig blogg!
Har precis öppnat en webbutik. Kolla gärna in det!

Kram
Bonnie