Wednesday, March 23, 2011

Må jag leva??

Ett år äldre, och födelsedagen spenderades på akuten och i sjuksängen. Vaknade natten innan med den värsta huvudvärk jag någonsin haft, fick inte ens upp huvudet från kudden och min första tanke var att jag skulle dö på min födelsedag :-) Dramatiskt jag vet men jag blev riktigt rädd. Senare efter ett besök på akuten visade det sig att min envisa förkylning sen två veckor nu var bihåleinflammation, öroninflammation och halsinfektion. Hem och sova bort 21 årsdagen ;-) Och jag kände mig mer som 32 av någon konstig anledning när jag vaknade på eftermiddagen. Ingen höjdardag! Men firad blev jag som tur var i helgen av nära och kära. Och på måndagskvällen dagen innan fick jag den finaste present någonsin av mina barn som inte kunde hålla sig till den riktiga dagen, och tur var väl det med facit i hand.







Alice och jag hade bakat veckor innan. Vårt nya söndagsnöje, hon är en suverän kompanjon i köket. Denna Cheseecake är den godaste jag vet. Finner ni här.



Passade på att fota köket lite innan gästerna kom. Älskar mitt "nya" kök

1 comment:

Grodmamman said...

Grattis!:)
Vilken tråkig födelsedag du fick, hoppas att du snart mår bättre!:)
Kram