Sunday, March 27, 2011

Gnällbloggen

Dags att döpa om denna blogg tror jag. Till gnällbloggen. Finns inget annat att skriva just nu än massa gnäll. Fortfarande sjuk, förstår inte vad som drabbat oss. Sju dagar med penicilinn och annan medicin men trots detta sömnlösa nätter av värkande bihålor och onda öron. Kroppen är helt slut och jag lider med våra två älsklingar som för snart fjärde veckan i rad får höra att mamma och pappa inte orkar för att de är sjuka.

Helgens planer fick ställas in. En efterlängtad fest blev inte av. Barnvakten bestod och jag och maken passade på att vila upp oss med god hemlagad mat och somna i soffan, vilken energi ;-)



Min lilla vovve jag fick av makens farmor och farfar på min födelsedag. En söt
liten sparbössa jag spanat in. Riktigt svårt att fota blanka silver saker utan att få med saker runtomkring. På vovven syns en spegelbild av mig med kamera och ljusstaken som står bredvid. I lilla vovven sparas det till en damcykel för framtida utflykter i sommar.

2 comments:

Grodmamman said...

Fy sjutton för att alltid vara sjuk! Jag blev kanonförkyld i lördags och gårdagen spenderades i fleecetröja och under en filt. Känns bättre idag, men inte bra.
Håller tummarna för att ni snart är helt friska igen!
Kram

Jes/Vita villa vila said...

Krya på er så mycket! Hoppas ni känner er bättre snart ♥

Många styrkekramar Jes