Monday, February 7, 2011

Välkommen in i nya butiken!

Ni som kikat in i butiken de senaste dagarna har kanske märkt en liten förändring. Nu är den nya butiken uppe. Jag har bytt plattform på Älskling och jag och gjort om och fixat lite grann. Nu går det återigen att betala med kort i kassan. En enklare kassa som inte kräver någon inloggning för dig som kund. Något jag själv tycker underlättar när jag handlar på nätet. Det kommer strax lite nyheter till butiken och under kategorin Vintage kommer det fyllas på med saker som får en andra chans att pryda koja eller slott.

Välkommen in!




För er som funderar på att starta egen e-handel eller har en nätbutik kan jag varmt rekommendera E-butik.se som leverantör av er webshop. Inte nog med att det är ett underbart skönt gäng, de är säkerligen bäst i Sverige på e- handel:-) E- butik.se finner du HÄR

1 comment:

Två systrar said...

Åh..älskar texten på din kudde!! Kram C&M