Thursday, February 10, 2011

Stockholm furniture fair

Idag har jag gjort ett dagspass motion av att återigen springa runt i hallarna på Älvsjö mässan. Stockholm furniture fair 2011 öppnade portarna i tisdags och idag var jag och en kollega där för jobbets räkning. Det var första gången på just denna mässa och jag är helt slut. Alla intryck och springandes överallt. Men kul, kul :-) På Lördag är det öppet för allmänheten och då är jag där igen, men springer inte runt utan representerar jobbet hos en av våra leverantörer.

Lite bilder tagna med telefonen från dagen.



SB Nord. Deras barnrumsserie LOVE designad av Karin Mannerståhl var en riktig favorit på mässan.



Smart förvaringssystem från danska Muuto.





En vit Jetson....jag blev kär med en gång :-)



Den här lilla söta vovven såg jag på Formex för några veckor sedan. Vet inte varför men det var ett kärt återseende för jag tycker att den här tavlan är så fin. Egentligen inte alls min stil av tavla eller inredning, men lille vovven gör mig glad med alla fina färger och söta ögon.

Fotade en massa lampor och ville ha ännu fler :-) Galet vad mycket fin belysning det finns. Dock blev inte bilderna så bra. Kanske kan jag få med mig kameran på lördag istället.

2 comments:

Martina Känngård said...

Hej, har du någon mail som man kan nå dig på?

jenny said...

Ja, det är en jätte söt tavla. Han ser ju lite glad och ledsen ut på samma gång!