Friday, December 31, 2010

Ett gott nytt år

Det är med stor famn jag välkomnar 2011. Äntligen är 2010 slut. Ett väldigt kämpigt år och inget år jag ens bemödar mig ta tiden att skriva en årskrönika om :-)
Det är alltid något visst med att påbörja ett nytt år. En chans till förändring att vända blad och förhoppningsvis påbörja något bättre. 2010 gav mig en enorm läxa i många olika avseenden och jag tar mina erfarenheter från detta året med mig in på det nya och använder dem till något bra.

Det blir inga fancy bilder på ett dukat nyårsbord från mig. I år är det jag, maken, barnen och vår nya familjemedlem som firar hemma i lugn och ro med snoriga näsor middag, lite wii spel och några raketer.

Önskar er alla en god start på det nya året.



Bild: Aftonbladet

3 comments:

Grodmamman said...

Hoppas att du får ett mycket bättre år 2011!
Gott Nytt År!
Kramar

Jes/Vita villa vila said...

Hoppas ni får ett fint 2011. Gott Nytt År vännen!

Kram/Jes ♥

Annas Lycka said...

God fortsättning. Kram Anna