Tuesday, November 23, 2010

Smygstart

Jisses vad jag längtar till december och julen i år. Vet inte riktigt varför men jag kan bara inte låta bli att smygstarta i år, vilket inte brukar vara några problem annars. Idag åkte första julstjärnan upp och den lyser så mysigt. En liten ommöblering blev det också och kökssoffan fick byta plats och rum. Lite nya kuddar följde även med hem idag, detta jobbet kommer som sagt var ruinera mig :-) Kan inte låta bli, blir man förälskad så blir man.





Lite nya Day kuddar till hemmet

3 comments:

Grodmamman said...

Längtar också, men här kommer inte stjärnor och ljusstakar upp förrän till helgen. Däremot kommer jag att sätta upp dörrkransarna nu i veckan.
Snygga kuddar du visar också!:)
Kram

Agneta said...

Jag ville bara lämna ett fotavtryck från Österlen och berätta att jag halkat in på Din sköna sköna & väldigt tilltalande blogg! Mina komplimanger!

Agneta

Septemberflikka said...

Vart har du hittat kuddarna? Letar men hittar knappt några i webbutikerna.

mvh
Petra