Saturday, November 27, 2010

Adventsmys

Vilket underbart väder. Idag har solen strålat och snön gnistrat, jag älskar det. Maken har jobbat och jag och lilla A passade på att rensa ur jullådan och få det vi ville behålla på plats i huset, Z tränade skridskor med sin farfar. Sen fanns det tid för snowrace åkning, vi har världens bästa pulka backe på baksidan av vår tomt och behöver inte ta oss många meter för att svischa ner i backen. I morgon klär jag mig varmt och tar med mig Älskling och jag till Nynäshamns skyltsöndag där jag kommer stå på den lilla julmarknaden. Mössa och varma stövlar är ett måste och en och annan kopp med lite varm glögg. Önskar er en trevlig första advent.






Kökssoffan i vardagsrummet.





Julstjärnor från Watt & Veke








Hjärtat har följt med i många år och är från Himla

1 comment:

Grodmamman said...

Tycker att det är så mysigt att adventspynta! Gillade hjärtat och dina stjärnor!:)
Kram