Monday, September 20, 2010

Nya husdjur

Och måndag igen...Visst sa jag att mina veckor består av måndag och fredag :-)

Helgen har bjudit på ganska mycket städande, både hemma och i radhuset som denna vecka ska ut till försäljning. Nu blundar vi, håller tummarna och försöker än en gång få rätsida på denna soppa som kallas vårt liv. Men lite kräftor, skogspromenad och dansskola har även det hunnits med.

Visar idag vårt tillskott på djur i familjen, en älg säger barnen men jag är övertygad om att jag beställde en hjort. Horn har den i alla fall och är riktigt fin, du finner den HÄR.



Plötsligt händer det :-) Nu funkar minneskortet till kameran igen och det lustiga är att jag inte gjort något som jag inte testat innan.

1 comment:

Himmelriket said...

Vilken fin headerbild du har...
Ibland funkar kameran, ibland inte.
Nu fick vi se din fina hjort i alla fall.
Tack!