Friday, September 17, 2010

Helg...igen??

Japp, fredag eftermiddag, idag igen...känns som mina veckor består av måndag morgon och fredag eftermiddag, tiden däremellan rinner iväg. Även denna vecka. Kliva upp, lämna barn, pendla, jobba, hem, leka, bada, natta...och godnatt för mamma. Har lyckats se ett halvt avsnitt av idol denna vecka, det ni ;-) Lovar mig själv varje kväll att inte somna med barnen, går inge vidare för tillfället. Helgen bjuder på kräftskiva och dansskola med lilla A. Första gången var förra söndagen och bilden av henne i balettklänning och fnissandes i en halvtimme kommer jag för alltid bära med mig. Hon älskade dansskolan och är otålig tills det blir söndag igen. Sötaste vackraste lilla A!

Och minneskortet i kameran är lika trött som jag och eftersom jag sover mest hela tiden lyckas vi inte få till något bra samarbete just nu :-) Bjuder därför på fina bilder från en favoritblogg. Tipsytessie









Bilder från Tipsy Tessie

1 comment:

Jes/Vita villa vila said...

Hej vännen,
Ja visst går det undan i veckorna, nästan lite kusligt fort ibland.

Vilka härligt inspirerande bilder - tack för tipset, det var en ny blogg för mig!

Hoppas allt är bra & att ni får en fin helg!

Kram Jes ♥