Tuesday, August 17, 2010

På väggen

Har beställt en sån fin sak att hänga på väggen från en nätbutik. Väntar med spänning på paket. Ser mig omkring på väggarna hemma, har funderingar på lite utbyte av färger och tapeter på vissa ställen. Kikar lite vad som hänger uppe idag, och överlag har vi fotografier på våra väggar. Vad pryder ni hemmen med?



Alice fot och handavtryck



Påbörjad fotovägg i trappen





En ram, lite tyg, häftpistol och klädnypor så fick jag en varsin anslagstavla till barnen att hänga sina bilder på.



Under trappen, en lina, klädnypor och barnens teckningar.




Inga ord behövs :-)



Min underbara köksklocka

3 comments:

Grodmamman said...

Vi har mest foton här också och en del av barnens alster. Tycker att det är svårt att hitta fina tavlor.
Kram

Annelie said...

Hejsan,jag målar tavlor med mycke färg men även svartvita..Har några på min blogg...jag får beställningar ibland oxå...Gå in och kolla om du vill..:)..Önskar dig en mysig kväll...Kram/Annelie

Jenny said...

Hej vännen! Har suttit och läst ikapp mig och läste om radhuset. Gud så tråkigt! Hoppas verkligen att allt löser sig nu för er, det räcker nu som sagt! Stor varm kram