Saturday, August 21, 2010

Inga läskiga gardiner, bara fina sovrum

Hemma efter en dag på Ikea. Det var dit min son ville åka igen när han fick bestämma.Han är bra uppfostrad :-) nej, denna gången var det enbart för två par sängben och bäddmadrasser ( och bollhavet lite grann ) som bilen styrde dit. Jag sprang snabbt igenom varuhuset efter att ha lämnat Z i leklandet. Det var proppat med folk och jag ville bara ut, haffade sängbenen och madrasserna i all hast och mutade lilla A med Ikeas nya tygleksaker i matform som plåster på såren för att hon inte fick hoppa i bollhavet. Sen ut och hem, ingen inspirationsrunda där inte. Den fick jag hemma när jag surfade in på Alvhem Mäkleri & Interiör. Som vanligt ljuvliga bilder, inga läskiga gardiner i detta sovrum inte ;-)









Bilder från Alvhem Mäkleri & Interiör

4 comments:

Agneta said...

gorgeous
beautiful
wonderful
amazing
fabulous
magical
magnificent
stunning
superb
fantastic


......... ja jag gillar verkligen Din blogg! Den innehåller det mesta i ovanstående superlativ!

Agneta

Två systrar said...

snyggt...vill göra om sovrummet..funderar på en fondvägg med vitmålad råspont...liggandes.
Tänk att så många fortfarande envisas med dessa panelgardiner, lager på lager...nej hellre helt utan, håller med

Två systrar said...

kram Maria kanske jag skulle tillhägga hahahaha

Hem said...

Jag håller med Agneta:)
Trevlig kväll!

/AnnaL