Thursday, July 8, 2010

Vill ha!

Två arbetsdagar kvar till semestern, sen blir det tre veckors ledighet. Har inga större planer mer än några dagar på landet och kanske ett besök på västkusten. En massa måsten som ska bockas av såklart, har man hus finns det alltid projekt att fixa med, och vi har ju fortfarande två hus så lediga dagar och lite tid är mer än välkommet:-) Massa sol och bad hoppas jag självklart på, jordgubbar och glass hör även det sommaren till. En liten Alice har satt sin prägel på min fondvägg i köket som nu är förstörd, det bor en liten konstnär i denna donna som inte kan låta bli att måla lite här och var. Så kanske, kanske, lite tid till att än en gång göra om i köket.

Kikade in på Inreda.com och hittade en massa fina saker jag mer än gärna vill ha, detta är mina favoriter. En ljuvlig tapet som jag förälskat mig i sen jag såg den här, och lampan är jag bara så tokkär i.







Bilder : Inreda.com

Dela

4 comments:

Annelie said...

Javisst är den tapeten helt ljuvlig,jag bara älskar deras saker med all vackra och härliga färger,jag skulle vilja ha allt...Ha en mysig kväll../Annelie

jette said...

Åh ja, det tapet er jo bare så fint! Indtil videre har jeg en lille skål fra Pip Design. Man skal jo begynde et sted. :-D

Mellan fyra väggar... said...

Ååå den lampan har jag suktat efter MÅNGA gånger!!:)

Kram Sandra

Josefin - Krydda Livet said...

Jättefin lampa och tapeten likaså. Den skulle ju vara ljuvlig på en fondvägg. Åååh den vill jag med ha hihi. Kanske inte så dumt med en konstnär hemma ändå så man får en anledning att göra om lite oftare. Kanske inte för ofta bara :)

Kram