Saturday, June 12, 2010

Tredje gillt :-)

Eftersom vi fortfarande är ägare till både radhus och villa tänkte jag att vad spelar det för roll med ett tredje hus, två eller tre, What`s the different :-) ...hua, tur man kan skämta om det för verkligheten är en annan vill jag lova. I alla fall, fann jag nyss detta hus på Hemnet, ligger inte långt i från där vi bor. Insidan var kanske inte riktigt i min smak helt och hållet, men vilket läge. Vid vattnet, brygga och altan med pol. Ja tack gärna :-)

Uppdateringen i bloggen är vag, första arbetsveckan började med vård av sjuk Alice, och fortsatte så hela veckan. Jag och maken pusslade med timmar och halva dagar för att vi båda skulle kunna trösta vår lilla sessa med öroninflammation och halsfluss. Visst är det typiskt att det kommer precis när man behöver det som minst, slår liksom aldrig fel. Nu är hon på bättringsvägen och vi tar nya tag inför veckans sista dag. Lite kalas och städning på söndagens schema.











3 comments:

Tanja said...

Åh Wow, jag vill flytta till Nynäshamn! ;)
Det var ju supermysigt även om jag håller med, vissa av tapeterna och möblerna skulle jag nog inte ha valt men mycket var ändå snyggt!

/Kram

Grodmamman said...

Underbart hus!
Jobbigt att ni inte fått sålt huset än. Hoppas att det snart löser sig.
Stackars tjejen också. Hoppas att hon är bättre nu!:)
Kram

Jes/Vita villa vila said...

Vilket underbart hus!!

Stor kram till dig vännen,

Jes ♥