Wednesday, June 23, 2010

Tävlingsdax

Dagarna snurrar på med vardagsbestyr och dessvärre sjukdomar. Hinner inte mycket mer än det som skall göras och det som måste göras innan jag varje kväll somnar med barnen. Men till helgen hoppas jag på sol,jordgubbstårta, dans kring midsommarstången och lite tid att andas ut.

För att fira sommarens antågande kör vi en liten tävling med ett picnic set från Älskling och jag. Ett set i rödprickigt bestående av cup cake formar, pappmuggar, tallrikar och en liten matlåda att förvara picnic maten i.

Lämna en liten kommentar i kommentarsfältet så är du automatiskt med i vår utlottning. Har du några bra picnic tips får du mer än gärna dela med dig . Vill du öka chansen att vinna picnicsetet kan du gå med i vår facebook grupp så får du två lotter i tävlingen.



Lycka till i tävlingen!

Sista dag att tävla 4 juli

13 comments:

cado said...

Vill gärna vara med och tävla. Vinner jag blir mina barn glada då de klagar på att vi aaaaldrig har picnic. Tack för en härlig blogg. Hälsn Carina

Grodmamman said...

Vilka härliga picknick-saker! Är gärna med och tävlar om dem.
Tråkigt att ni fortfarande är sjuka.
Kram

My petite craft house said...

Hej! är absolut med på denna tävlig. Sött litet picnic set som passar vid nästan alla tilfällen.

Ha en trevlig midsommar!

Anneli

permic said...

Ååå så roligt med en tävling. Älskar att baka cupcakes.

Johannah said...

Vill vara med. är redan medlem på facebook :-)

Min lya och jag said...

Självklart vill jag vara med och tävla :-) Lämnar en kommentar och självklart också på FB .....

Önskar dig en riktigt härlig midsommarhelg!!
//Linda

Mellan fyra väggar... said...

Å, vilket fint pris! Är gärna med och tävlar!
När jag ändå skriver (var ett tag sedan) vill jag åter igen nämna att din blogg är väldigt inspirerande.

Kram Sandra!

Åsa H said...

Å, jag vill gärna vara med och tävla!!

Annas Lycka said...

Tävlar sååå gärna....(Finns en tävling hos mig med om du är sugen)

Länkar o går gärna med i din fb grupp.......Kram anna

Jenny said...

Å vilket sött kitt! Det vill jag gärna vinna. Jag är med :) Ha en underbar midsommarhelg! KRAM

ANNIKA said...

Så fint!
Jag provar lyckan denna gång så får vi se...
gustafsson.57@hotmail.com

cat said...

Åhh, vilket härligt picnic-set. Perfekt för mina brorsbarn när de kommer nu i sommar.
Nu håller jag tummen för en vinst. ha de gott. Catarina

Lena said...

Jag vill gärna vara med och tävla!
Jag älskar prickigt!!!
Håller tummarna =)

Ha det gott
Kram Lena