Wednesday, June 2, 2010

Överaskad med bröllop

En snabb titt in i bloggen. Har börjat mitt nya arbete för två dagar sen och det känns riktigt bra. Berättar mer sedan, kommer ju som sagt var märkas lite av detta arbete även i nätbutiken. I måndags natt var jag med om något riktigt häftigt och ovanligt, mitt i natten var jag på bröllop !? Min bästa vännina överaskade oss alla med att gifta sig via satellit sändning från Las vegas och hemma i hennes vardagsrum satt vi ett gäng med champagne och snittar och deltog i deras fina vigsel. Hum...gissa om det blir payback time för allt hemlighetsmakeri i en möhippa senare. J, se dig omkring extra mycket, man vet aldrig när och var det händer...hahaha!

Fina bilder som inspirerar mig och som vanligt från Alvhem . Tänk om de kunde finnas lite närmare min hemort.



4 comments:

Grodmamman said...

Häftigt med bröllop via satellit!
Härligt hem du visar också.
Hoppas att du trivs på nya jobbet!:)
Kram

marte said...

Moro med spesielle bryllyp og herlige bilder. Det var sånn man skulle hatt det!

Ha en fin dag.

kardemumma said...

Hihi,så gjorde vi också! Las Vegas och Elvis så coolt!Fullständigt supervackra bilder från Alvhem!
Kram Carina
PS:Tävling hos mig just nu!

J said...

AAA alskling! det var sa harligt at ni var med, o hemligheternas veckor har varit manga o jag har hallt pa o forsaga mig maaaaanga ganger, men jag kunde halla mig in i det sista :) .. Men mohippa.. jag forstar inte? det ska man ju ha innan man gifter sig.. o ja just det, jag AR ju redan gift :) Puss o kram gumms!