Friday, June 18, 2010

Bröllopsyra

Kan gissa att det snurrar i magen på våra kungligheter just nu. I morgon smäller det, och jag tycker det ska bli så spännande. Självklart ska jag och barnen in och delta i alla festligheter. Ska bli så spännande att se hur klänningen ser ut. Jag bara älskar sånt här :-)



Silvia som vacker brud.

Önskar er alla en trevlig helg, hos oss blir det en titt hos systeryster i hennes nya lägenhet, bröllopsyra och tillfrisknande från alla öroninflammationer som härjar hemma.

2 comments:

Grodmamman said...

Jag tänker följa bröllopet via tv:n. Är så nyfiken på hur hon kommer att se ut!:)
Ha en bra helg och hoppas att ni slipper fler öroninflammationer nu.
Kram

Två systrar said...

Spray har jag inte testat.....kanske kunde vara nått. Man svart är ju favvo färgen just nu...eller hur? Snyyyyg lampa Kram