Friday, April 30, 2010

Trevlig valborg

Nyss hemkommen från en heldag med min syster och barnen. Började dagen på Ikea med egentligen inga ärenden alls mer än att bara strosa omkring. Idag fick bollhavet kalla handen av sonen, att få mysa en stund med moster slog högre :-)
Sen mötte vi upp barnens farmor och farfar för att överlämna Z, de åkte vidare mot landet för att fira valborg. Kvar blev jag, systeryster och lilla Alice som passade på att ta en tur till Zandvoort i Sickla för lite inredningsinspiration och trånande. En heldag i bästa sällskap! Nu väntar vi hem maken för lite valborgsfirande, brasan verkar regna inne för vår del och vi passar nog på att mysa hemma i all enkelhet. Önskar er alla en trevlig valborg och första maj.



Blev väldigt förälskad i soffbordet. Bild från Zandvoort

2 comments:

Grodmamman said...

Så där skulle jag kunna tänka mig att ha det hemma hos mig!:)
Hoppas att ni har en bra valborg! Jag är nu hemma med en sjuk son.
Kram

Jes/Vita villa vila said...

Kikar in och önskar en riktigt fin helg!

Kram Jes ♥