Thursday, April 29, 2010

Rensning

En fördel med att flytta är att få slänga, rensa och börja om. Jag älskar att rensa ut och få ordning och reda. Sen går det dessvärre ganska fort att fylla på igen. Nu flyttar vi till mindre och det ska bli skönt att få slänga ut en del på blocket och kasta en del. Nästa lördag är vi tio familjer i vårat område som anordnar en loppis. En favorit i repris från förra året då loppisen blev en succè. Kunde inte kommit lägligare för min del och självklart har jag bokat ett bord för att sälja. Har redan påbörjat en utrensning och tänkte börja lite här på bloggen. Jag har lite saker kvar från butiken som varit utställningsex som jag tänkte sälja. Om någon är intresserad är det bara att maila mig info@alsklingochjag.se

Sänghimmel i blått, har hängt som visningsex i butiken i några dagar. En liten pärlrad saknas uppe på sänghimmel, på baksidan. Ordinarie pris hos Älskling & Jag 649:-



349 kr


Två rullar av tapeten Kevin från Sandbergs tapeter. Den ena rullen är oöppnad, den andra är öppnad och det finns ca tre våder kvar på denna.




500 kr för båda rullarna


Bäddset i satin från Liten jag. Har varit visningsex i butiken. Passar vagn, spjälsäng och växasäng. Ordinarie pris hos Älskling & Jag 399 kr



199 kr

4 comments:

Grodmamman said...

Det är väl en fördel med att flytta, att man får rensa lite!:)
Lycka till med loppisen!
Kram

Vitacharmen said...

Att rensa inför en flytt är så skönt. Samtidigt får man ju som du skriver bonusen i att fylla på med nytt i nya boendet. Hoppas årets loppis går lika bra som förra.
Synd att man inte bodde närmare.

Kram Linda

Tanja said...

Va kul med loppis på gatan, man kanske ska göra en liten utflykt! :)
Åh, va synd att jag redan har de där lakanen, de är verkligen fina.
Gillade det andra med men sänghimmel kan jag tyvärr inte sätta upp då vi har snedtak, suck!

Anonymous said...

Varför flyttar ni från det fina huset??