Tuesday, April 20, 2010

PAR COURRIER

Här är uppdateringen gles för tillfället. Det bara snurrar på och den senaste veckan har varit makalöst jobbig. Maken min har blivit inlagd på sjukhus vid fyra tillfällen de senaste dagarna. Har varit otroligt jobbigt och oroande. Nu är han hemma igen för fjärde gången och nu hoppas jag att vi slipper åkturer till akuten fram och tillbaka. Mitt i allt sånt kaos ska man ju även vardagen få plats och barnen ha nånstans att ta vägen och jag känner mig helt slut. En natt på ett hotell med två sovande barn på armen och lite morgonmassage skulle inte sitta fel just nu ;-)

Fick ett mail från nätbutiken PARCOURRIER. De öppnar en fysisk butik i dag på Karlbergsvägen 36 i Stockholm. I mailet var det så fantastiskt fina bilder jag måste dela med mig av. Kommer definitivt ta mig en tur in så fort jag får möjlighet. Massa lycka till önskar jag Magdalena med butiken.









Bilder: Magdalena PAR COURRIER

3 comments:

Tanja said...

Ojdå, det där låter inte roligt!
Jag skickar en krya-på-dig hälsning till maken och en styrkekram till dig!

Anna-Leena said...

Det lät inte roligt hoppas han kryat på sig.

Oh den butiken måste man besöka
tack för tipset.

Ha de bra
Kram Anna-Leena

Grodmamman said...

Hoppas att ni får det lite lugnare framöver!
Verkar vara en underbar butik, får nog försöka komma dit någon gång.
Kram