Friday, March 12, 2010

Våren

Vem har matat mina barn med gödsel under vintermånaderna? De till hösten nyinköpta regnställen och stövlarna är framtagna i väntan på slask och regn, men en storlek för små. Hur är detta möjligt? De växer så det knakar och ändå köper jag oftast större storlekar för att de ska fungera höst men även vår. Mitt bästa tips när det gäller utomhuskläder till barnen nu när snön smälter är Didirikssons boardman ställ. Helt oumbärligt i barnens vårgarderob. Idag skiner ingen sol ute och i morse när vi klev upp snöade det för fullt igen, våren kändes än en gång ljusår långt bort.
Idag lägger jag in lite vårnyheter i nätbutiken. Bland annat de här söta ljuslyktorna i trä. Några gamla favoriter har åter kommit i lager och jag jobbar på att få ut allt under dagen.









Söta förvaringskorgar

No comments: