Monday, March 29, 2010

Tacksam

Sitter i en halvt nedpackad butik. Vet inte riktigt vilken ände man ska börja i, det är en hel del att fixa innan jag lämnar tillbaka nycklarna.Tiden med butiken blev kortare än jag hade önskat men jag känner en enorm tacksamhet, att få träffat alla kunder, att få ha butiken under denna tid och för allt jag lärt mig genom arbetet med att driva butiken. I helgen blev det en rejäl rensning av saker, nu flyttar jag hem mitt lager, möjlighet finns att hämta varor hemma hos mig, eller få hemkört inom kommunen, mer information på hemsidan. Nu ska jag jobba med nätbutiken och fortsätter att söka andra jobb. Tusen tack för denna korta men händelserika tid!



Ur led är tiden :-) Eller vad brukar man säga...denna vansinnigt snygga klocka kom från England i veckan. Jag bara älskar den ! Kommer ut i nätbutiken under veckan 269 Kr

3 comments:

Johannah said...

Tack för den här tiden, har älskat den fysiska butiken från första stund. Du fick verkligen till det, mysigt o hemtrevligt. Kommer sakna den, allra mest i sommar när vi går till lekparken!

femtiovitakvadrat said...

Åh så tråkigt... Men vilken tur att du kan ha nätbutiken kvar i allafall : ) Lycka till med husköp, flytt och nytt jobb! =)

Kram Patricia

Tanja said...

Åh, det låter lite ledsamt! Tur att du får ha kvar nätbutiken i alla fall.

Den där klockan blev jag sugen på.
Den ska jag spana efter!