Wednesday, February 24, 2010

Svart vs grått

Till helgen har jag planer på att måla i sovrummet. Lilla A och jag möblerade om där förra veckan och rummet blev så mycket större. Eller lilla A och jag...hon busade i sängen och jag flyttade runt den i rummet :-) En väldigt rolig lek. Ena väggen är nu som gjord för att bli en fondvägg, sen tidigare sitter där ett väggord med en vers ur sången vi hade på vårat bröllop. Fint, men det blev hemskt misslyckat när jag satte dit det och det är snett och bara gräsligt. Inspirerad av det lyckade resultat jag fick i köket funderar jag på en svart vägg även i sovrummet, eller en väldigt mörkgrå. Söndagen är vikt åt att rolla, får se i vilken färg det blir. Svart eller grått ?



Bild från Extravaganza



Bildkälla: Okänd

3 comments:

Grodmamman said...

Ska bli kul att se resultatet sedan!:) Jag funderar på att måla tre väggar vita i vårt sovrum och låta den fjärde ha kvar den bruna färgen som är nu. Får se hur det blir!:)
Kram

Aneta said...

Jättesnyggt med tallrikarna. Jag har varit lite sådär med att hänga upp tallrikar på väggen. Det känns liksom lite farmor, men det här var riktigt snyggt.

Kramar, Aneta :-)

Anonymous said...

Halloj, Jag röstar för mörkgrått i sovrummet. Är ju löjligt förtjust i denna färg:)

Kramis Carro