Thursday, February 11, 2010

Sliter mitt hår

Oh happy day...ännu en dålig dag. Vad jag är less på dessa dagar. De där då inget funkar, skrivaren paj, kameran full med bilder men kortläsaren funkar inte, en fyraåring som ligger och skriker i hallen för att hans dumma mamma inte har köpt några coola tröjor till honom med döskallar. Huvudet som värker av snor och en förkylning som inte ger med sig, ett mjölkpaket som läckt i ica kassen, bensinlampan som lyser i bilen när man ändå är sen på morgonen och denna underbara traktor som blockerar vägen och kör i 10 km. Skitsaker som i det stora hela blir enorma när man vaknar på fel sida. Irritationen i kroppen för att inget går ens väg just nu. Läste nånstans att Februari är den värsta depparmånaden för de flesta. Jag skriver under på det. Älskar snön och den fina vinter vi haft men nu vill jag ha värme och lite flyt i vardagen. Nåt som klaffar så man kan känna att det rullar på, typ ett minneskort som funkar till kameran i alla fall så jag kan jobba vidare med den nya kategorin i nätbutiken. Eller varför inte ett samtal från Svenska spel :-) det skulle jag gilla, eller måste man börja spela först för att få ett sånt? Köpa en lott och hoppas...







Lite härliga köksbilder från min inspirationsmapp. Minns inte varifrån de kommer. Saknar kaklet som visas på bilderna, vi hade samma i vår förra lägenhet. Om jag nån gång gör ett nytt kök blir det samma kakel igen. Snyggt med helkaklade väggar i köket och inte bara ovanför köksbänken.

2 comments:

Anonymous said...

Låter som du behöver lite lugn och ro, och lite ny energi.

//CJ

Jenny said...

Usch, det är tur att det är helg snart! Hoppas den blir solig, mysig och avkopplande! Stor KRAM