Friday, February 12, 2010

Jag är en myshumla

Suddig och söt, mysiga snackkvällar med bästa vännen. Hemma bäst, gosigt, mjukt och skönt att krypa ner i soffhörnan. Naturligt, mjukt och ombonat där inget stör. Möbler som omsluter dig. Hemma hos dig är det hemvant, hemtrevligt och lagom inbott. Du älskar naturfärger och milda toner. Gärna organiska mönster på tapeter och tyger. Färg, tapet och golv med skön struktur gillar du också. Möblerna och inredningen är inte så genomtänkt. Du har helt enkelt valt det du tycker om och det du tycker om har fått stanna. Som kära gamla vänner. Mys är bäst!

Ganska kul test om vilken inredningstyp du är, passade ganska bra in på mig. vill du se vem du är kan du testa HÄR

Helgen knackar på igen. Ska hinna med att städa på dagis, fredagsmys, barnkalas och bara lite slappa förhoppningsvis. Smider lite planer på en omtapetsering i sovrummet. Kanske ska man hinna med en sväng till tapetbutiken. En liten makeover blev det i sovrummet i veckan med nytt överkast.













Nytt överkast i sovrummet vi aldrig sover i. Barnen har mer eller mindre tagit över vår dubbelsäng och vi sover i allrummet utanför.

6 comments:

Elle said...

Här en myshumla till! Fick precis samma svar!
Alltså, om testet stämmer sitter vi strax i soffan och myser!
Ha en skön fredagkväll!
Kram Elle

Elle said...

...alltså inte VI tillsammans, lät kanske så. Jag menar naturligtvis du hemma hos dig och jag hemma hos mig! *blink*
Elle

Grodmamman said...

Ännu en myshumla!:)
Läckra kuddar du hade i sovrummet. Överkastet hade nog inte gått hem hos oss!:)
Kram

Anna-Leena said...

Måste göra testet. Mysigt överkast gillade färgen och jätte snygga lampor.

Mvh Anna-Leena

Jenny said...

Gjorde det där testet jag med :) Myshumla jag med:) Hemma är bäst ;) Underbara bilder från ert hem! Kram

Per said...

Fina bilder från hemmet, ser hemtrevligt och mysigt ut.

Tack för en bra blogg!