Wednesday, February 3, 2010

Bygglov

Var det nån mer än jag som såg gårdags kvällens avsnitt av bygglov? Halkade in mitt i efter att slumrat en stund med barnen vid nattning. Kan erkänna att jag nog hade bläddrat förbi tapeten i en tapetkatalog, men den var riktigt snygg. Och vilket hus de gjorde i ordning. Vilken dröm!







Nej, jag skulle inte valt den själv. Men tillsammans med allt det vita blev den en favorit hos mig




Mysig uteveranda




Keramik från Rice

avsnitt fyra av bygglov finns på TV4 Anytime

5 comments:

Anna-Leena said...

Härliga tapeter. När man tittar på dessa program undrar man ibland vad dom tänker men när man sen ser helheten blir det ofta inte så tokigt.
Fin blogg.

Mvh Anna-Leena

My petite craft house said...

Gillar skarpt "Bygglov"och för det mesta blir det fint! Jag tror nog inte jag skulle valt den tapeten i hela hallen, utan en vägg hade räckt för mig.

Hoppas att det löser sig med din butik.

Kram Anneli

me and alice said...

Hej!
Åh jag såg också det igår!
Huset är helt underbart!!!!
Tapeten hur läcker som helst, men den kräver nog lite yta...
Mitt horn fick jag med i en auktionslåda...
kram Susanne

Sara i Stenstorp said...

Fin Josef Frank-tapet från Boråstapeter, men personligen skulle jag nog tröttna efter ett år... Tack för fin blogg.

AK/CanCan said...

Visst var det ett bra program gillade lösningarna och att de använde en gammal soffa till hänglösning. Smart med dagbädd bakom trappan att gosa i och härliga pigga färger..