Tuesday, February 23, 2010

Brrr...

Tillbaka i butiken efter en veckas sjukdom. Helt insöad här med, vallar av snö och oskottade gångar. Trodde knappt ögonen i går morse när termometern visade -23 grader, men förstod ganska snabbt att det var sant när vi klev utanför dörren. Bildörrarna var fastfrusna så barnen fick krypa in i baksätet när jag tillslut lyckades få upp dörren till passagerarsätet. Nu vill jag ha sol och sjungande fåglar klagade sonen, jag håller med. Vackert är det, men faktiskt, nu har vi åkt pulka färdigt i vår familj.

Den 27:de Mars stänger den fysiska butiken. Snart bara en månad kvar. Jag har påbörjat en städning i lagret och tänkte passa på att erbjuda lite saker på bloggen allt eftersom. Har bl.a en vit sänghimmel jag säljer för 399 kr, det är en väldig vag liten fläck på den ovanpå sänghimmeln därav priset. Sänghimmeln är tvättbar men jag kan inte sälja den tvättad i butiken. Har även en docksäng som fungerat som skyltexemplar i butiken. Även den 399 kr (ordinarie 649 kr).Är det någon som är intresserad är det bara att maila mig på info@alsklingochjag.se



Under veckan kommer lite nyheter i nätbutiken som kommit från Rice. Och vill ni fylla på med kuddfodral hemma ligger de just nu ute i nätbutiken för halva priset.



2 comments:

My petite craft house said...

Visst är det vackert med gnistrande snö...men kylan Brrr! 27 grader kallt, barn som inte kunnat vara utomhus på flera dagar...nu får det gärna bli varmare.

Ha en fortsatt trevlig vecka
Anneli

Jenny said...

Det är galet kallt. Är så trött på kylan nu. Fy sjutton! Fina saker du säljer, gillar verkligen den där sänghimmeln :) Kram!