Friday, January 22, 2010

På tapeten

Oj, vilken respons det blev på rean, både i butiken och nätbutiken. Nu kommer jag att packa paket hela helgen. Ett besök på formex skall hinnas med också, självklart fredagsmys med barnen, och sen har jag lovat att vi ska göra färdigt inne i barnens rum. Har lite krokar och hyllor som ska upp, tavlor och nya hissgardiner. Ser mig omkring här hemma och kan konstatera att det som pryder våra väggar i överlag är fotografier. Det är bilder på barnen i varje vrå och skrymsle. Även i deras egna rum. Det enda som aviker från normen är två svarta plåtstjärnor och konstverk som barnen skapat. Här syns det verkligen att en barnfamilj bor.





Finaste konstverken av dem alla, made by Z



Trevlig helg önskar jag er alla!

3 comments:

Grodmamman said...

Här har vi också mycket foton på väggarna.
Jag har också ramat in några teckningar som barnet gjort, bl a dotterns första prinsessa!:)
Kram

Stjärnor & Champagne said...

Vad fina teckningar, fint att sätta i rum. Det är ju ett minne att ta vara på.

Kram Anne

Annas Lycka said...

Godmorgon
Undrar vart du funnit den svarta stjärnan....Lite sugen....Allt gott Anna