Thursday, January 14, 2010

Jag är så trött och sliten just nu. Kan inte somna på nätterna, John Blund besöker mig tidigt på morgonen när det bara är några få timmar innan väckarklockan ringer. Helt omöjligt att få ro i kroppen just nu, alldeles för mycket som snurrar i huvudet och för mycket som händer. Jag uppskattar verkligen den sk "bolibompa timmen" just nu. Timmen mellan middag och nattning av barnen. Då är det full rulle med lek, bad och godnattsaga och det är så skönt att få fokusera på det och bara vara med barnen.Jag berättar mer om vad som sker lite senare, nu är allt så oklart och hänger i luften.
Nästa vecka är det dags för Formex mässa igen. Ska bli riktigt kul. Det sägs att vårens färg är turkost. Me like! Hemma har vi accenter i både turkost och lila i vardagsrummet och jag tycker det känns så fräscht med allt det vita.










Plommon lila/vinrött är också snyggt med det turkosa. Kuddar och pläd från butiken

3 comments:

Grodmamman said...

Hoppas att du snart kan sova igen!
Fina kuddar och filtar du visar.
Kram

Millas hem said...

Väldigt vackra textilier!!

Kram Camilla

Tanja said...

I love turkost! ;)
Hoppas det lugnar sig så du snart kan sova igen. Det kan ju vara lite tungt med för lite sömn!
/Kram