Monday, January 25, 2010

Before and after

Before and after Formex 2010. Alldeles fullproppad av inspiration och inredningsglädje som vanligt. För tredje gången besökte jag Formex och valde denna gången att gå den sista dagen. Ett smart val, jag och lillasyster kikade runt och inspirerades i lugn och ro. Det var lite folk och lagom tempo, man hann njuta och kika ordentligt på utbudet. Massa fina färger och mönster, våren hos älskling och jag kommer gå i mycket vitt, pastell och prickigt. Inspirerad av alla fina färger gick jag hem och bytte ut en lampskärm jag fick av systeryster. Genast en färgklick närmare våren.



Before...



...and after. Lampskärm från Rice

5 comments:

Mellan fyra väggar... said...

Men oj så fint!! Vad sugen man blir på alla dessa färger som finns nu!

Det hade varit roligt och gått gå på Formexmässan, men det får bli en annan gång!:)

Kram Sandra

Emma - white avenue said...

Riktigt vårfint! Du har ett riktigt fint hem och jag blir så inspirerad av din blogg! =)

Hoppas du får en mysig vecka!

Kram

Emma

Tanja said...

Vilken härlig färgklick! :)

Mellan fyra väggar... said...

Du har en award att hämta ut hos mig:)

Kram Sandra

Per said...

En färgklick... Man blir glad av lite färger :-)