Friday, November 13, 2009

Svarta detaljer

Vilken effektiv vecka, eller kanske inte...väggen i köket väntar fortfarande på ett till lager färg. Min ambition var i alla fall att det skulle ha blivit gjort, men det blir inte alltid som man tänkt sig.

Måndag- Hade min lilla prinsessa vaken hela kvällen, ville absolut inte sova. Vi somnade tillsammans halv tio i soffan.

Tisdag- Öppnade färgburken och hann precis doppa penseln när det ringde på dörren. Där stod en massös med massagebänk. Min underbara vänninna ville ge mig en överaskning och hade beställt en timmes kropssmassage. Helt ljuvligt och mycket bättre än att måla.

Onsdag- Stod två och en halv timme i vaccinationskö med sonen. Även jag fick sprutan och på kvällen kroknade jag av värk i armen och lederna och blev liggandes i soffan under filten och kikade på Arge snickaren.

Torsdag
- Däckad av vaccinationen, somnade med barnen halv åtta på kvällen.

Ikväll är det popcorn och Idol med barnen, en helig stund på veckan och inget man väljer bort. Kanske, kanske på lördag så jag kan ställa tillbaka alla köksmöbler igen.

Färgen på fondväggen är helsvart och det kommer bli riktigt bra när det väl är färdigt. Smyger sig in fler och fler svarta detaljer i hemmet. Tycker det är så snyggt med vitt och sen lite färg på kuddar och annat.



Ny takkrona från " Ett hus i vitt"



Nya kuddar i vardagsrumssoffan

2 comments:

Grodmamman said...

Snygg ljuskrona! Jag gillar också svarta detaljer mot allt det vita.
Kram

Anonymous said...

Ja, sannsynligvis sa det er