Tuesday, November 24, 2009

En titt i köket

Väggen i köket är nu färdigmålad och jag är jättenöjd. Har beställt nya hissgardiner som kommer passa perfekt, och lite hängare till barnen ska upp på väggen sen är jag helt klar. Det blev så mycket bättre än jag vågat hoppas på. Att måla en vägg helt svart kan ju bli alldeles galet, men det passade superbra i vårat kök. Det vita i köket och möblerna blev mer framträdande och tom golvlisterna och tunnan med returpapper blev fina bara för att väggen bryter i svart. Inhandlade nya stolar till köksgruppen på loppis, vita myran kopior som bryter bra med den äldre köksoffan och bordet. Blandningen av gammalt och nytt är nu perfekt i köket.











10 comments:

DESIGN by B said...

Wow, vilka fina foton!
Kram

Tanja said...

Åh,ser mycket snyggt ut! :)

Jag får lite ångest när jag ser den fina termosen eftersom jag lyckades missa den när du tog in den till butiken sist.
Säg till om det kommer fler! :)

Julia said...

Hej hopp,

Hoppas allt är fint med familjen och att butiken rullar på!

Misstänker att du varit på möbelförmedlingen och köpt våra gamla stolar som jag lämnat där :D

Ha det fint!

Julia

syster doris said...

va mysiga bilder du har tagit!
Kram T

Anonymous said...

gud sååå snyggt syster!!!! ser ju ut som en bit av en nattsvart himmel! nu ska jag plingla på maken för jag e tesugen:)

Grodmamman said...

Häftigt, inte den första färgen jag skulle tänka på att ha på väggen!:) Ser jätte snyggt ut!
Kram

Två systrar said...

Hej hej, väggen blev ju grym, ja visst är svart den färgen man tittar efter nu, vill ha svarta golv också men får nog hålla in hästarna lite, finns viktigare saker nu. När är lillskruttan född? sist gick jag över tiden två veckor så början på januari kunde väl vara ok. Problemet är att jag blev snittad sist och får tydligen bara gå över en v den här gången. Sjukt egentligen att man inte får bestämma själv när man skall bli igånsatt eller snittad när bebisen endå är färdig, är SÅ less nu. Vill vara hel familj på julafton och få ta mig ett glas vin...:D men det gör jag garanterat endå... Nej på med julskivan och fram med cola lighten för nu skall jag städa igång en förlossning Kram kram M

Två systrar said...

Jag igen... Såg i din nätbutik en härlig babyfilt, vit, säljer du den i butiken? Pris? Jag vill ha den men kan ju komma förbi i stället :D smart va? Kram M

Två systrar said...

Hej igen, kan du lägga undan en åt mig för den vill jag ha om den är riktigt len och mjuk? Kommer in så snabt som möjligt, måste ju hinna tvätta, stryka och vika ett par gånger också, sen måste den ligga till sig och lukta hemma....Ha det gott kram

Jenny said...

Hej Erika! Gud så fånt det blev i köket! Verkligen lyckat med en mörk vägg så där. Du är så duktig :) Hoppas att allt är bra med dig! Önskar dig en underbar advent. Stor KRAM