Thursday, November 5, 2009

En grå dag

Vilken tråkig dag. Känns verkligen som om någon tryckt på OFF knappen på mig. I morse for min son upp ur sängen, kikade under rullgardinen och frågade om det kommit snö. Hans besvikelse var stor och dagen började med tårar. Vid frukosten när tårarna slutat rinna var jag ju tvungen att fråga varför han trodde att snön skulle komma snart. Svaret var uppenbart, pappa hade bytt däck på mammas bil för snön skulle komma. Lilla söta Z, önskar så att jag kunde trolla fram snön åt dig. Och för egen del skulle jag hellre ha lite snö än detta regnslask.
Julen har kommit till Älskling och jag, det är julpyntat i butiken och i nätbutiken finns nästan alla produkter ute. Lite bildkavalkad på julprodukterna och de senaste dagarnas fotosessioner.









2 comments:

Anna said...

Vilka söta julsaker! Jag får genast ila in i din butik!
Kram Anna

Välkommen said...

Jag fullkomligt älskar din blogg. Så himla mycket mys och fiffiga idéer. Kul att vi får ta del av dom. Ha det gott.
(förresten, hur gör du för att få
så många små kort på rad längst
upp på din blogg )
Ha det gott // Maria