Tuesday, November 17, 2009

Christmas Clean

Äntligen är den här!
Idag kom en efterlängtad leverans till butiken. Maison Belles underbara julspray med doft av kanel och apelsin. Nu är hyllorna fyllda av Maison belles produkter igen, och denna gången kom det även lite nyheter för min butik. En köksspray som doftar grapefrukt och bergamot citrus, handkräm med fräsch doft av citrusfrukter och en allrenöring doftande apelsin/lavender. Jag älskar verkligen Maison Belles produkter, och jag verkar inte vara ensam, det är butikens storsäljare på "Jag" sidan. Så lätt att städa när det är sprayflaska, snygga och lätttillgängliga just för att man kan ha dem framme på diskbänken. Mina personliga favoriter är nog julsprayen, luftsprayen och diskmedlet, men framför allt, kalkavlagringssprayen. Den funkar på det mesta hemma. Jag rengör både kakelfogar, handfat och ugnsplåtar och sprayar hej vilt med den :-)



Julspray som städar in julstämningen hemma.



NY! Handkräm för vinternariga händer. I smart pumpflaska att ha på handfatet eller köksbänken.



Min personliga favorit. Avkalkningssprayen som doftar av lavender & mint.

3 comments:

Grodmamman said...

Tack för tipsen! Borde prova kalkavlagringssprayen.
Kram

Renoveringsdags said...

oho villken härlig sida!! den spryen med doft av kanel o apelsin måste ja ju bara köpa...vart kan ja få tag i den runt norrköping tror du....MVH Frida

A home far away said...

Wow vilken stämmningshöjdare!Vardagslyx kallas det visst...;)



Ha en fin dag!
Kram Gunilla i Singapore