Monday, October 19, 2009

Julen snart här?

Måndag igen!
Dagarna bara springer förbi och det känns mest som måndag hela tiden.
Har haft en riktigt mysig helg och skulle gärna önska att det fortfarande var lördag. Bullbak och filmmys i sängen med barnen, det vackra höstvädret gjorde inte helgen sämre. Men det bästa av allt var nog att jag efter fem veckor fick på mig mina boots igen. Nu kan jag sluta vara gnällspik och traska fram som vanligt.

Att det börjas planera inför jul i stugorna märks hos mina kunder, många frågar efter julklappar och julsaker. Den 30 okt kommer Älskling och jag`s julsaker ut i butiken och även på nätet. Själv funderar jag också på klappar redan nu, båda barnen fyller kring jul så det är ett evigt funderande på upplägget med klappar kontra presenter så här års.






Lite kommande julprodukter hos Älskling och jag

6 comments:

Grodmamman said...

Här fyller båda barnen år i november, så vi har det likadant!:)
Ska bli kul att se julsakerna i din affär sedan.
Kram

Stort och litet Löf said...

Hej!

Ville bara säga att jag är supernöjd med de sakerna som jag beställde i din butik. Kommer att bli perfekt när våran tvättstuga är färdig renoverad.

Ha en skön kväll!

Kram Anna

Jes/Vita villa vila said...

Hej vännen!

Ser ut att komma mycket härliga saker till jul, i din mysiga butik! Den lilla bjällran där gillade jag!!

Kram kram Jes ♥

Johannah said...

Åhh vad jag längtar till jul nu!!!

Nettan said...

Hejsan! Å tackar för grattishälsningen hos mig!
Å va man ä sugen på att börja "jula" lika kul varje år!
Va mycket fina bilder från butiken..mycket mysigt till "de små"
Kram Nettan

femtiovitakvadrat said...

Panduro 139 :- Visst är dom sööta ; )

Kram Patricia