Friday, October 23, 2009

Helg igen!

Redan fredag igen. Denna vecka sprang verkligen marathonlopp med mig, hann knappt reagera förrän helgen kom. Underbart! I vår lilla stad är det höstmarknad i helgen och jag ska ta med mig barnen och ta mig en liten sväng och hoppas att det inte regnar.
Som jag skrev i förra inlägget så efterfrågas julen redan nu i butiken, lite håller jag er på halster, först är det halloween. Många har frågat efter Maison Belles allrengöring/jul, med doft av kanel och apelsin. Den beräknas komma till butiken nån gång v 46. Vill du förhandsboka denna ljuvliga rengöringsspray går det bra, maila mig på info@alsklingochjag.se



Tillbringade förmiddagen med att fylla på nätbutiken och du hittar massa nytt under nyheter. Bl.a dessa tre, visst är de underbara.







Önskar er alla en trevlig helg!

3 comments:

Två systrar said...

Hej hej. Då ses vi säkert på stan, min lediga helg och om fogarna håller ihop sig så blir det en prommis på stan. Den där sprayen låter spännande och som något jag kommer älska. Skulle gärna lägga undan en men med knasig gravidnäsa kan jag inte garantera att doften faller mig i smaken just nu men hojta till när den är inne så skall jag försöka hinna in och sniffa. Har en påse pepparkakskrydda som jag sniffar på ett par gånger per dag för att lotsas tiden är inne och julen här redan SÅ LESS nu. Kram och trevlig helg/ M

Jenny said...

Hej Erika! Hoppas ni haft en mysig start på helgen och att mässan var rolig! Lät så härligt med din nyhet med juldoften, jultokig som man är *fniss* Ha en fortsatt bra helg! Stor KRAM

linn said...

gud, vad min mamma skulle bli kär i dom, vart hittar man dom? :) svara gärna i en komentar på linnerika.devote.se :)