Friday, September 25, 2009

Trevlig helg!

Linkar fram med min infekterade stortå, barfota i Birkenstock. Jag kan lova att det är kallt, svär lite över vår fantastiskt arroganta vårdcentral och inser att jag dessvärre måste uppsöka dem än en gång. Tån blir inte bättre och det är ett handikapp vill jag lova, kan inte ens ha strumpor på mig för det gör så ont, men det var ju inget medicinskt som sagt var. Nåväl ska inte bittra i hop mig om det, nu är det helg. På vårat schema är en 40 års fest inbokad och gårdstädning på dagis, men först lite fredagsmys med barnen. Längtar!



Längtar efter ett varmt bad i lugn och ro, kanske till helgen...

3 comments:

Matilda K said...

Hej Erika

Tack för besöket på min blogg.
Nej, det är inte kul att ha ont i en tå. Kan ju verka futtigt men smärtan transplanteras ofta upp ui halva kroppen när man har ont i fötterna...
Min helg består av mentaltest på hunden, ombyggnad i butiken och varufotografering. kanske lite annat också om jag har tur och ork!
Ha en fin helg,
Matilda K

Anonymous said...

Hej

Är en flitig besökare till din blogg, men har inte kommenterat någon gång tidigare. Hur som helst så tycker jag bloggen är urmysig. Får jag fråga var du har köpt de fina väggorden i ditt kök. Jag blev kär när jag såg dem.

Hälsningar
Karin

femtiovitakvadrat said...

Heej!!

Stackars dig med foten... bökigt det där... Tack för mailet, tycker det var en jättebra och fin idé. Det får vi absolut spinna vidare på!

Hoppas helgen blir bra!

Kram Patricia