Monday, September 7, 2009

Snurvel

Nu blommar förkylningarna i familjen. Den enda som verkar klara sig helt just nu är maken, och tur är det. Han tar tillvara på all energi för att få färdigt verandan innan det blir riktig höst. Barnen är pigga och glada på dagarna men hostan smyger sig på, på nätterna och jag bara ber om att de inte är relaterat till ett visst djur det pratas om väldigt mycket om just nu. Även om jag förstår att vi säkerligen blir drabbade håller jag tummarna att vi klarar oss från alla influensor och tar några små förkylningar här och där ;-)

I helgen var vi barnfia ett dygn och passade på att städa, inte ett spår av ett städat hus idag ....suck. Men vi roade oss även med en härlig kräfskiva hos min svägerska med familj på kvällen. Lite shopping i hemstaden hann jag med och söndagen tog vi sovmorgon och frukost framför tv:n. Vilken lyx!

Skulle mer än gärna vakna upp i ett sovrum som detta äta en långfrukost i det här köket, eller ha en hall som på bilden, eller barnrummen, eller...ja kika själva får ni se. Vilka fantastiska bilder.












Helt i min stil!

Bilder från Caer-moebel.de

4 comments:

F said...

städa vid barnfritt? Hade nog gjort en massa annat jag ;)

marte said...

Herlige bilder!!!

Grodmamman said...

Fina bilder, min stil också!:)
Krya på er!
Kram

Sabina said...

Snyggt hem du hittat!

Hoppas ni blir friska snart
/ Sabina